Friday, January 16, 2009

It's Friday...and that means?

Aunt Julie, of course, snapped this awesome photo on the beach a couple of weeks ago in Florida's Panhandle.

Moses, The Pop'rs Family's Lab, has the stick...Rowdy, the family's new puppy, wants the stick. So badly. Who do you think is gonna win this showdown?

Rowdy, of course, was the one who misbehaved on the trip down. Somewhere in Indiana. In an ice storm. In the middle of the night. Kids!

15 comments:

annie kelleher said...

those are two way way cute puppies!!!! happy friday!!! im so glad this week is over!!!!

Rachael said...

Cute picture!

I love to see the beach when I am in the throes of FRIGID weather! It warms me up just a little :-)

Ann said...

If I can not have a dog(apartment living), I want to see them....thanks! SOOOOOO cute! They must bring so much entertainment to your home (good & bad)

Happy Friday!!!

Susie said...

I guess that experience over youth will win that altercation.

CM said...

I saw your comment on Kally's blog about joining the 500/50 challenge but turning your miles in laps. That sounds great. I would love to have you join the challenge, leave a comment on my blog if you would like to join! Thanks!

Sarah said...

My money would be on Moses. :)

♥georgie♥ said...

awwww how sweet makes me wanna go to the beach now...

Glenda, saved by grace said...

I wanna go to the beach...BAD!

Teri said...

You can just see how much he really, really wants that stick!

Honey Mommy said...

Your puppies remind me of my sons. Except the little one isn't big enough to catch the older one (yet!).

Tara R. said...

They were so close to me. If I had known where they were staying I could have picked up some more of those awesome chocolate bars!

Michelle said...

Oh great. Another person in Florida while we're freezing to death here!

Gotta love the dogs running on a beach having fun :)

Blog Stalker said...

Great picture! Moses totally rocks! totally makes me want to run on the beach.

Have a great day!

Z's Mom said...

Those are 2 beautiful dogs! They look like they are having sooo much fun.

I'm gonna say Moses kept that stick....

Candid Carrie said...

I want to go to the beach. I never really do go even though we are close enough to hear the waves. But now it is winter and I would love to bury my toes in the warm, no making it burning hot, sand.

Thanks for participating again!

;)

Carrie